147 dagar

Nu har det gått 7 dagar till. Varit borta i 147 dagar och har 7 dagar kvar innan jag landar i Sverige, på Arlanda. 

Jag var ute i solen längre än vad mitt ansikte behövde, brände sönder mig. På kvällen svullnade mitt ansikte upp och det brände så mycket. Satt i sängen halva natten och drack massa vatten.


Vi åkte ner till Mackay, till Tebbs storebror och hängde med dom. Åt pizza till middag, drack vin och hamnade i poolen med kläderna på. Hann också spilla rött vin på min nya ljusgråa klänning, har försökt tvätta den men det går inte bort.  





Morgonen efter åkte vi hemåt igen, stannade i Airle beach några timmar. Tog en promenad och åt glass men godis i. Så gott! Såg solen gå ner över bergen på vägen hem. 

Vad mer har hänt? Vi har ätit mat, jag har läst böcker. Legat på gräset och tittat på stjärnorna och druckit vin. Gått på promenader och tittat på hus. 

Idag åkte vi till Max Brenners Chocolate café. Drack en varm choklad! Sååå gott!

Sen åkte vi till ett akvariemuseeum (typ haha). Tittade på koraller, massa historia om vrak och båtar som sjunkit och haft sig. Typ sånt kul som man gör på museeum helt enkelt. Nu har jag precis målat mina naglar och lyssnar på en podcast här ute på gräset. Om en timme ska vi ut och äta middag. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0