5 månader och en dag

Jag sitter hemma i Lucas soffa och förbereder mig mentalt för flygningen hem. Ska åka om tre timmar. Efter det spendera två timmar på Brisbane flygplats för att sen åka mot Hongkong där jag också kommer hänga ett par timmar innan flyget mot London går. I London ska jag också hänga ett tag innan jag flyger vidare till Arlanda där jag landar 23.40 på fredag om allt går som det ska!

Jag är så kluven just nu. I två dagar har jag gått runt och bara längtat hem., inte tänkt på något annat. Det ska bli så skönt att få sova i min säng, men mina kuddar, som jag faktiskt vet är sköna! Få in rutiner igen, börja träna och krama om alla jag tycker om. 

Men det är en stor del av mig spm helst bara vill vända, stanna kvar här. Åka hem till Nathan och äta donken, ha vattenkrig och inte tänka på annat än att vara försiktig med solen. 


För att få den här dagen att gå har jag gjort samma sak som igår, jag hängt ute på balkongen, tagit en promenad till stranden och hängt där i fem timmar. Gått tillbaka hit, kollat på tv och packat ihop mina grejer. Jag och Luca roade oss med att titta på flash mobs på youtube och nu åkte han precis och hämtade pizza. 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0