Ännu ett hejdå

Igår var det dags för mig att lämna Townsville, Efter tre och en halv vecka. Planet skulle gå klockan sju på kvällen så jag packade mest, tvättade det sista och hängde i solen hela dagen. Killarna jobbade så jag hade huset för mig själv. Gick bara runt och försökte att inte vara ledsen. Spenderade mina sista timmar med Nathan när han kom hem från jobbet, fick ett sms av Jetstar att planet var en timme försenat. 

Vi åkte förbi donken på vägen till flygplatsen så jag fick mat. Sen slutade jag inte gråta. Fy vad jobbigt det va att säga hejdå. Det är det värsta som finns! Jag vet att jag kommer att träffa honom igen, men det är inte förren i jul. Önskar bara att det inte var så långt bort från Sverige. 

Lyssnade på podcast, kramades med min kanin och ville mest åka tillbaka. Men nu är jag i Mooloolaba igen, hos Luca och sover här i två nätter innan det är dags att åka till Sverige. Nu ska jag ta tag i det här och gå till stranden. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0