Påsk!

Jag blev jätteförkyld och stannade inne i två dagar. I onsdags tittade jag på 6 filmer för mig själv, killarna jobbade hela dagen. Har ätit upp allt godis, mår dåligt över det för alla läger upp påskgodis överallt. I torsdags läste jag ut min bok. Typ så spännande har mina sjukdagar varit. 

Nu är dom lediga här, så himla skönt att jag nästan är frisk också så vi faktiskt kan hitta på saker. Igår skulle vi fira Brendon, Nathans kompis. En överraskning skulle det tydligen vara. Så vid fem smög vi hem till honom, hjälpte till att fixa lite och sen gömde vi oss för att säga "surprise". Bara det att tjejen som dekorerade var redan jättefull och dekorerade ytterdörren också haha. Och brendon öppnade dörren och sa "jag vet att ni är här", han hade ju såklart sett alla bilar på parkeringen och kände igen dom. Så inte sådär jätteorganiserat kanske men han blev glad i alla fall! 




Klockan nio var det dags att dra sig därifrån, jag och Nathan åkte upp till Castle Hill för att titta på utsikten, det är en lookout point. 

Rätt fint att se stället uppifrån. 
Sen skulle vi gått på bio men vi ångrade oss när vi körde in på parkeringen. Så vi åkte och köpte chips och tittade på Batman hemma istället. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0