Back in Australia

Efter 24 timmar av flygande och väntande landade jag äntligen i Australien igen! Nathan hämtade mig på flygplatsen och jag somnade ganska direkt när jag klev innan för dörren. Jag var helt förstörd. Jag sov inte en minut på dom två första planen, sista som var en och en halvtimme var jag vaken kanske 10 minuter. så jag fick en timmes sömn på 24 timmar! 

Hela dagen spenderades mest i sängen, packade upp allt på golvet haha, åkte och köpte mat och sen blev det middag med Nathan, hans kompis Richard och nån tjej som va här. Sen somnade jag igen och sov i 13 timmar. 

Igår var jag väl lite roligare att umgås med tror jag. Tvättade kläder, åkte till Asch (nates kompis) och tittade på cricket finalen. Asså tråkigare sport får man fan leta efter! Kan några regler och fattar lite hur dom får poäng, men saknar att kolla på riktig fotboll och hockey!  

Vi (okej nate) lagade lunch, kycklingsallad blev det. Vid fem behövde vi åka till affären innan den stängde, allt stänger så tidigt i det här landet! Vi skulle äta pannkakor till middag. Fick nått slags migränanfall på väg till affären och ville kräkas men jag klarade mig, la mig i sängen direkt när vi kom hem och han väckte mig när maten va klar. Inte lite bortskämd jag har blivit dom här två dagarna. 

Idag jobbar alla så jag har städat golvet, fixat med mina kläder, diskat all disk som va på bänken och hängt i solen. Fan dör, 33 garder och ingenstans att svalka sig! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0