Boracay

Vilken paradis ö! Jag vet att jag inte har skrivt på jättelänge nu igen. Men det är inte asmycket att skriva om. Jag tror inte att nån av oss är intresserade av vad jag äter på dagarna eller hur många timmar om dagen som jag solar. För vi äter massor och solar från det att vi vaknar till solen går ner. Pauser ibland då vi köper fruktshake, färsk mango, vattenmelon, Ananas och alla andra frukter man kan tänka sig. 

Jag är glad över att vi träffade Sofias vän Ilona och Camilla här, två härliga tjejer som också reser! För sofia har varit dödssjuk i snart två veckor så jag har mest hängt med dom. Vi har varit ute nästan varje kväll, träffat massa filippinska killar som vi hängt med. Alla ville ta hand om sofia och gett henne alla möjliga mediciner så nu är hon faktiskt nästan frisk! 

Vi har varit på lite utflykter med. Åkt till andra stränder och kollat runt. Det är så hemskt att bara gå ut på andra sidan gatan och se alla skjul som människorna bor i här. Och alla små söta barn man bara vill kidnappa och rädda lite. 





Bilderna är från white beach, den stranden som alla bor vid. Vi bor faktiskt på stranden. Lite långt bort från allt Men det är alltid skönt med en promenad. 94kr var per natt betalar vi för ett helt okej rum. Jobbigt är det bara att det inte finns varmvatten i duschen. Våra utflykter får ni höra om någon annan dag! 

Solnedgången här är helt otrolig! Vi tittar på solnedgången på stranden varje kväll. Jag har rätt många bilder på den. 






Nu ska jag byta kläder för det är utgång som gäller! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0