Kuala Lumpur

Resan hit gick bra, seg och många timmar, men det gick bra. Klockan halv tio på kvällen var vi äntligen framme på vårat hotell. Hotell med sååå sköna sängar, varmvatten och helkroppsspegel! Tv har vi också. Och pool på taket! Ja vi lever i lyx här sista dagarna tillsammans. 

Vilken Stad! Vilken shopping. Fan kommer bli ruinerad. Får leva snålt i aussie. Kanske inte ens leva, mest bara vara. Men vad gör det när jag får vara i mitt älskade aussie! 

Vi har sett 4 shoppingmall. kuala lumpur tower, twin tower, central Market och en himla massa annat i stan. Idag gick vi till en mall som hade en hel nöjespark i sig. Herregud allt är så extremt här! 




Ätit god mat och bästa sushin. Svettats som grisar då det är 35 grader ute. Mest molnigt men vi poolhängde idag i alla fall. 

Vi tog en paus i shoppandet idag och gick på bio, i mallet såklart. För 37kr. Insurgent, den var faktiskt bra Emelie! Jag grät lite. Vi fick ny energi av filmen och fortsatte shoppa en timme. 



Nu är det sovdags. Imorgon är chinatown planen. Lite poolhäng innan dess också tror jag. 
Elina
2015-03-23 @ 16:26:42
URL: http://elinaedsberger.blogg.se

WOAH, detta såg häftigt ut on so many levels!!!

Felle
2015-03-24 @ 16:39:49

Jag sag ocksa insurgent haromdagen. Mycket battre an fosrsta filmen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0