Zipline och Dykning

Vi har velat göra massa saker under tiden vi var på ön, men sofia bestämde sig för att bli dödssjuk så det fanns inte så mycket annat vi kunde göra än att vänta på henne. Så när hon äntligen blev frisk blev det bråttom att hinna med allt. En eftermiddag åkte vi zipline. Man åkte upp för ett berg där det fanns en bana. Den var 600m lång och det gick snabbt att ta sig från ena sidan till den andra. Vi fick välja om vi ville åka två och två eller ensamma. Klart vi skulle göra det tillsammans! Jag och Sofia på ena sidan och Camilla och ilona på andra sidan. 


Vägen tillbaka fick man åka Cableway eller vad det nu heter. 




Dykningen hann vi med på torsdagen! Äntligen! Som vi längtat efter att få dyka enda sen vi var i Cairns. Jag älskar det och kan fortfarande inte beskriva känslan man har under vattnet. Vi såg massa coola fiskar och en sköldpadda! Vi var under i 55 minuter och genomfrusna när vi kom upp. Killen vi dök med sa att jag och sofia var hur duktiga som helst i vattnet. Det kändes så bra att höra! 

På kvällen var det utgång och fira Ilona som gällde! Hon fyllde år i lördags men få åkte jag och sofia. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0